FAQ

Hieronder vind je de meest gestelde vragen gesorteerd op onderwerp. Indien je vraag onbeantwoord blijft na het lezen van onderstaande antwoorden, kun je contact met ons opnemen.

Toegang:

  • Hoe kan ik toegang krijgen tot het aanbod?
  • Hoe kan ik een kamervraag plaatsen?
  • Mijn inlogcode werkt niet!
  • Hoe krijg ik snel een inlogcode?
  • Hoe kan ik me afmelden van de SMS-dienst?
  • Als ik mijn inlogcode heb ingevoerd, blijven de contactgegevens niet zichtbaar.

    Kameroproepen:

  • Ik zoek een kamer, hoe kan ik een oproep plaatsen?
  • Ik bied een kamer aan, hoe kan ik een oproep plaatsen?
  • Hoe kan ik de oproepjes (vraag en/of aanbod) bekijken?
  • Ik wil een oproep verwijderen. Hoe moet dat?
  • Een oproep bevat onjuiste informatie. Hoe geef ik dat door?
  • Hoe kan ik een foto van de kamer toevoegen?
  • Hoe kan ik automatisch het nieuwste kameraanbod per email ontvangen of stopzetten?

    Overig

  • Kunnen jullie mij ook helpen om te bemiddelen?
  • Kan ik bij jullie ook met vragen terecht over huurcontracten, etc?
  • Ik heb interesse om te adverteren op deze site
  • Hoe kan ik toegang krijgen tot het aanbod?
    Het aanbod is alleen toegankelijk als je een inlogcode invoert. Je kunt deze inlogcode ontvangen per SMS of e-mail. Meer hierover vind je in het menu bij 'inlogcode aanvragen'. Als je een inlogcode hebt, moet je deze invullen aan de linkerzijde van de site (onder "Snel toegang").

    Hoe kan ik een kamervraag plaatsen?
    Je kunt alleen een kamervraag plaatsen als je een inlogcode invoert. Je kunt deze inlogcode ontvangen per SMS, e-mail. Meer hierover vind je in het menu bij 'inlogcode aanvragen'. Als je een inlogcode hebt, moet je deze invullen aan de linkerzijde van de site (onder "Snel toegang").

    Mijn inlogcode werkt niet!
    Normaal gesproken bestaat de inlogcode uit 7 tekens. De eerste twee tekens zijn letters, vervolgens 3 cijfers en tenslotte 2 hoofdletters. Controleer of je dit goed overtypt en of de Caps Lock op het toetsenbord niet aanstaat. Het is echter ook mogelijk dat er een spatie of een punt in de code voorkomt! Vergeet deze dus niet in te typen.

    Hoe krijg ik snel een inlogcode?
    De snelste manier om een inlogcode aan te vragen, is via SMS. SMS 'KAMER ON' naar 3434. Je ontvangt dan direct een inlogcode (€ 1,50 pob). Details vind je in het menu bij 'inlogcode aanvragen'.

    Hoe kan ik me afmelden van de SMS-dienst?
    Voor de inlogcode: Je kunt je afmelden van de wekelijkse inlogcode door KAMER OFF te sms-en naar 3434 voor Nederlandse abonnees.

    Als ik mijn inlogcode heb ingevoerd, blijven de contactgegevens niet zichtbaar.
    Om de contactgegevens te bekijken, moet u uw browser zo aanzetten dat u 'cookies' accepteert. Dit vindt u onder 'Extra'- 'Internet Opties' - 'Privacy'.

    Ik zoek een kamer, hoe kan ik een oproep plaatsen?
    Dat kan door in het menu op 'Kamer vragen' te klikken. Je moet dan eerst je inlogcode invullen. Als je daarna het formulier volledig invult, word je oproep automatisch geplaatst voor 30 dagen.

    Ik bied een kamer aan, hoe kan ik een oproep plaatsen?
    Dat kan door in het menu op 'Kamer aanbieden' te klikken. Als je dan het formulier volledig invult, word je oproep automatisch geplaatst en blijft 30 dagen staan.

    Hoe kan ik de oproepen(vraag en/of aanbod) bekijken?
    Je kunt de kamervraag en kameraanbod bekijken door de juiste stad in het 'Snel toegang' onderdeel in het menu aan te klikken. Hierna kun je kiezen of je de vraag of het aanbod wilt zien. Indien je op 'gevraagd' klikt, zie je gelijk de gevraagde oproepen.

    Ik wil een oproep verwijderen. Hoe moet dat?
    Normaal gesproken wordt de oproep automatisch na 30 dagen verwijderd. Maar je kunt je oproep zelf ook eerder verwijderen. Dat kan door in het menu op 'Kamer verwijderen' te klikken. Als je dan het formulier volledig invult, wordt de oproep verwijderd.

    Een oproep bevat onjuiste informatie. Hoe geef ik dat door?
    Dat kan door in het menu op 'Kamer verwijderen' te klikken. Als je dan het formulier volledig invult, wordt de oproep verwijderd.

    Hoe kan ik een foto van de kamer toevoegen?
    Dat kan door in het menu op 'Kamer aanbieden' te klikken. Vervolgens vind je onderaan de mogelijkheid om een digitale foto toe te voegen. De foto moet wel in JPEG formaat zijn en niet groter dan 500 Kb. Als de foto te groot is kun je dit verkleinen door gebruik te maken van een fotobewerkingsprogramma.

    Hoe kan ik automatisch het nieuwste kameraanbod per email ontvangen of stopzetten?
    Dat kan door in het menu op 'Kameralert per e-mail' te klikken. Hier kun je dan je emailadres en je stad opgeven. Ook kun je hier de alerts weer stopzetten.

    Kunnen jullie mij ook helpen om te bemiddelen?
    Nee, wij zijn geen kamerbemiddelingsbureau. Wij bieden alleen een plek (op Internet) waar vraag en aanbod bij elkaar kan komen.

    Kan ik bij jullie ook met vragen terecht over huurcontracten, etc?
    Nee, wij zijn geen kamerbemiddelingsbureau. Wij bieden alleen een plek (op Internet) waar vraag en aanbod bij elkaar kan komen.

    Ik heb interesse om te adverteren op deze site
    U kunt dan het beste contact met ons opnemen.

    Home :: FAQ :: Over ons :: Contact :: Disclaimer
    Kamer tje.nl - Studentenkamers - Huurder Zwolle
    Kamers :: Kamer Zutphen